Mitt hjärta

Publicerad 2013-09-06 23:04:00 i Allmänt



Jag älskar den här killen med hela mitt hjärta! Kommer aldrig någonsin att lämna honom. Jag vet att vi kan ta oss igenom allt och vi kommer att klara av alla hinder som kommer upp genom tiden. Tillsammans klarar vi allt älskling. Vad skulle jag göra utan honom?? Han är den ända personen som jag kan vara mig själv med, han är den ända killen jag nånsin kunnat vara mig själv med och jag vet att jag är den ända tjejen han kan vara sig själv med. Jag skulle kunna sitta här och skriva hela natten om hur mycket jag älskar honom men inga ord kan förklara min kärlek till honom! Jag har hittat killen som jag vill leva med tills jag dör. Han är så underbar både på in och utsidan. Mitt hjärta dunkar och kommer alltid att dunka
bara för dig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela